maanantai 24. marraskuuta 2008

Nyt minä olen valmis!


Hei vaan kaikille!

Olen tonttuherra, jonka emäntäni valmisti Kankurin tonttukurssilla. Neulahuovuttamalla minut on valmistettu. Meitä tonttuserkuksia valmistui kurssin aikana useita ja jokainen meistä on omannäköisensä, emäntiensä ainutlaatuisia luomuksia.


Yksi iso ongelma minulla on: olen vailla nimeä.

Voisitteko te lukijat auttaa minua?? Emäntäni lupasi pienen jouluaiheisen palkinnon arvottavaksi kaikkien kommentoijien kesken.

Olisin tosi kiitollinen: ilman nimeä on kurja odottaa joulua. Ehdotuksia voitte nakella itsenäisyyspäivään 6.12 saakka.


Kuinkahan korkealle uskallan kiivetä?


Vielä vähän niin olen huipulla..
Kylläpäs minä olen rohkea!

29 kommenttia:

Mammutti kirjoitti...

Hei!
Elmeriä ehdottaisin nimeksesi, jos perusteluja haluat, niin olet Elmerin näköinen.
Iloista joulun odotusta!

Talsu kirjoitti...

No mutta, sehän on Iloinen Ilpo!

Anonyymi kirjoitti...

Nappi Tupsukorva

- silmät kuin suklaanapit ja tupsut korvat!

Anonyymi kirjoitti...

Minusta tonttu on ihan Nikon näköinen. Tai Nikke.

Tupuna kirjoitti...

Tonttu Topsu:)

Anonyymi kirjoitti...

Voi kuinka suloinen Tonttu Tintura!

Kirsi kirjoitti...

Vilho vilpertos

Ihana tonttu

Anonyymi kirjoitti...

Onpas tosi mahtava tonttu, onnittelut "synnytyksen" johdosta! Miten tuo musta näyttää ihan Paavolta

Eija kirjoitti...

Tietysti Viltsu on tämä tonttu.

JaanaM kirjoitti...

Ehei, hänhän on selvästi Vallu Miihkali!
Terveisiä vaan meidän Jontulta ;)

Anonyymi kirjoitti...

Peten kaverinhan pitää ehdottomasti olla Paavo Tonttu.

satumh kirjoitti...

Tonttu Tomera, tietysti! :)

Satu U kirjoitti...

No mutta Nikolai Naavanuttuhan se siinä!!!! (ihana tonttu muuten!!)

kio kirjoitti...

ihana tonttu! vilperi voisi olla sopiva nimi

Leena kirjoitti...

Sillä on ihan sellaiset Jalmari-silmät. :)

Ninnu kirjoitti...

Hurmaavan näköinen tonttunen! Mieleeni tuli, että hänen nimensä voisi olla Taavetti.

JohannaL kirjoitti...

Minä en osaa mitään nimeä heittää, mutta pakko kehua kuinka ihana tonttu on.

Sanna kirjoitti...

Hei Päivi!

Viimeinen paljastava paketti on nyt blogattu ja emolle raportoitu. Niin haikeaa kuin onkin niin nyt se on sitten syksyn kierros ohitse. Kiitos vielä kerran mukavista paketeista, on ollut ilo saada sinut salaiseksi neuleystäväksi.

terkuin, Sanna

Anonyymi kirjoitti...

Hipsuli tuli minulle heti mieleen.
Kauniit nuo edellisen postauksen kämmekkäät, minun väriset.

Mervi - Lukuaikaa etsimässä kirjoitti...

Kaaleppi tuli ensinnä mieleen. Veikeä vekkuli.

Pirjo kirjoitti...

Helppo juttu! Ilmiselvästi Sulo siinä poseeraa, koska hän on niin ...suloinen.

Anonyymi kirjoitti...

Ei, ei mikään muu kuin Tuukka-tonttu hän on! Kiinnostaisi tietää vielä tonttu-herran pituus, painosta ei niin väliä?

Oranssi kirjoitti...

No, tonttu-Nyyrikki, älä suotta ilman nimeäsi maailmalla kuljeskele.

Hyvää joulun odotusta sekä tontulle että tekijälle perheineen.

Rosalinda kirjoitti...

Heipä hei,
kylläpä näytät virkeältä tontulta, kaikki aistit valmiina näin joulun alla - tottakai.Jos siellä on blogikoira Pete, niin tottahan sinä olet blogitonttu Pate.
Mukavaa joulun odotusta kaikille ;)

Anonyymi kirjoitti...

Miten olis Kaspian. Narnian hengessä. On se hieno. Ei varmaan ihan helppoo.

Anonyymi kirjoitti...

Minulle tulee mieleen Touho-tonttu... Vilpertti ois toinen, mutta joku mainitsi jo Vilperin, joten en matki.
Aivan ihana tonttu muuten.

Omppumato kirjoitti...

Tonttu Topakkahan se siellä puuhun kiipeilee :).

TiinaR kirjoitti...

Ihana! Ehdotan Topsua :)

Anonyymi kirjoitti...

Werneri näyttää ujolta, mutta samalla sillä on veikeä pilke silmäkulmassa. Selvästi niitä tonttuja, jotka Joulumuorin mielestä ovat kilttejä ja hiljaisia. Muut tontut kyllä tietävät, että saavat Wernerin kepposet kontolleen.
SariS